söndag 22 februari 2009

Konsumtion #1


All men have vices and here is mine... Nåja, så många laster har jag nu inte. Dock är jag ganska förtjust i konsumtion. Just nu är det mest kul att bygga på dvd-samlingen och jag ser med förväntan fram emot att mitt exemplar av Mike Leighs fantastiska Naked skall dimpa ner i brevlådan (well, i mitt postfack som bostadsrättsföreningen satte upp i trapphuset, jag har ännu inte vant mig vid nyordningen riktigt). One-click shopping är det nya sättet att handla.

För att få tag i min senaste last måste jag dock ut och proviantera på det gamla vanliga sättet, det vill säga med kundvagn. Bilden föreställer ICA:s mörka choklad med tranbär och gillar du minst en av de två sakerna så bör du testa den. Jag smäller i mig ungefär två chokladkakor i veckan. Jag måste ju få i mig tillräckligt med antioxidanter.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Marabou lakrits!

Niklas sa...

Skall testa! Just nu smaskar jag dock på en Fairtrade-choklad med frukt och nötter som min kollega Eva gav mig.